Jumalan huolenpito

Tämä on Psalmeista, vitosesta. Jakeet 5-12.



Minua puhutteli se, että jos joku tekee minulle vääryyttä, minä voin luovuttaa oman pahan mieleni ja vihani Jumalalle ja Jumala tekee niin kuin parhaaksi näkee. Ja Jumala pitää huolen omistaan. Jos asia vaatii minun omaa puolustautumistani, Jumala antaa viisauden hoitaa se oikein. 


Tämä on ensimmäisiä tuunauksiani, jolloin hain vielä tapaa saada medium kuivumaan ilman, että paperi rypistyy tolkuttomasti. 

Minä haluan hallita paperia. Jos haluan sen pysyvän sileänä, sen pitää pysyä sellaisena. Jos haluan saada sen rypistymään, haluan saada sen rypistymään haluamallani tavalla. Raamattupaperi ja sen tuunaus on haastava yhdistelmä, mutta luulisin löytäneeni keinot saada paperi pysymään suorana! 

Kuva on decoupagekuva Jane Davenportilta. Lisäksi siellä on gelatos-liitua, valkoista geelikynää, Ecolinen sivellintussia ja vesivärejä.