Kerroksia

Tässä on neljä kerrosta gesson lisäksi. 


Ensin on valkoinen gesso, sen jälkeen akryylimaali, sen päällä leimakuvioita, leiman päällä washia ja viimeiseksi decoupage-kuva ja tarrat. Siltikään sivusta ei tullut liian paksu. 

Sananlaskut 16 : 9

Mietin tätä tehdessäni sitä, että minulle on lapsesta asti tolkutettu, että pitää rukoilla Jumalan johdatusta. Minä jotenkin pidän tämän kohdan logiikasta: minä teen omat suunnitelmani ja Herra johdattaa minun askeleeni. Nimenomaan se, että ensin syntyy minun suunnitelmani ja sen jälkeen johdatus. (Suunnitelma siis kyllä alistetaan Luojan tahtoon, se on itsestäänselvää eikä ole nyt pointti.) 

Tuo lapsuuden ajan opetus kun aiheutti sen, että oli vaikea uskaltaa tehdä yhtään mitään, koska ikinä ei sitä salamaa jysähtänyt taivaasta eikä välkkyviä nuolikylttejä näkynyt tien varressa, että mihin suuntaan pitäisi mennä ja esim. mikä ammatti pitäisi itselleen haluta. Homma siis kääntyi niin päin, että ensin olisi pitänyt tietää Jumalan tahto ja vasta sitten tehdä päätös käytännön tekemisestä.

Ensin minä mietin, mitä teen. Sitten luotan siihen, että Jumala johdattaa oikein. 

Näin on hyvä.